head_banner

Hubei Bestore Unità Load ASRS Phase II Project Veni à Implementazione

Hubei Bestore Unità Load ASRS Phase II Project Veni à Implementazione

U famosu fabricatore cinese di snacks Bestore hà da equipà u so secondu centru logisticu in Wuhan cù ASRS per 20,000 pallets è linee di classificazione à alta velocità da Huaruide.A causa di una bona sperienza di usu, Bestore hà fattu una decisione rapida è firmà un cuntrattu cù Huaruide, è compie ogni disignu di dettagli in pocu tempu.Avà, stu prughjettu hè in i passi di stallazione.

 

L'area di almacenamento di u magazzinu serà furmatu da 10 corridoi unichi di 120 metri di lunghezza cù scaffali di 24 metri di altezza da i dui lati.6 strati di linea di classificazione à alta velocità cooperaranu cù ASRS.

 

L'automatizazione assicurerà un flussu di merchenzie cuntinuu è a dispunibilità tutale 24 ore à ghjornu.Bestore hà sceltu sta suluzione cù u scopu di aumentà u throughput di i so flussi interni è permette à l'operatori di preparà ordini più ergonomicamente, aumentendu cusì a so produtividade.

Siconda, perchè custruemu qualchi magazzinu hè più di 40 m?

U magazzinu, chì hè più di 24 m in Cina fattu da noi, hè un magazzinu di tipu clad.In cunfrontu cù un magazzinu autonomu, a struttura di l'edifiziu di supportu verticale rende a struttura assai solida cà l'edificazioni di struttura d'acciaio normale.Ma ùn hè micca u puntu oghje, parlemu solu di regulazione.

 

U magazzinu di tipu clad-rack NON appartene à Building, appartene à Facility chì hè per a trasfurmazioni di materiale.Allora u regulamentu hè relativamente scioltu, è di solitu ricumandemu u mo cliente se a capacità di almacenamento pò risponde à u so requisitu cù 24 m, pruvate à custruisce un ASRS clad-rack.

Galeria

Embeded plate in ASRS of Bestore Pharse two
Mezzanine in Bestore Phase II
Racking Assembly for ASRS
Racking Assembly in Pallet Stacker Crane

Tempu di posta: 22-lugliu-2021